läskit kaakkoon


kaunis kuva löytyi blogista Solutasolla


kaivelin tuossa eräänä ei niin kauniina päivänä vaatekaappiani. siirsin äitiysvaatteet kaapin perälle ja ylähyllyille ja otin ei-äitiysvaatteet taas käyttöön. paitsi, että ne ei sitten ollutkaan niin sopivia kuin luulin.

muruni tavatessani olin vielä pieni. siis kooltani. toki myös iältäni. olin melkein 19 vuotta vanha. mahduin pieniin farkkuihin, näytin hyvältä valkoisessa tiukassa t-paidassa ja minimekossa eikä minun tarvinnut aina miettiä mihin piilottaa vatsamakkarat.

nyt tilanne on toinen: farkkujen koko on jostain syystä suurentunut huimasti. kovinkaan ministä mekkoa ei voi laittaa päälle, kun reidet näkyy. t-paidassa olisi kiva, jos olisi hieman pidemmät hihat ja että se olisi tarpeeksi pitkä peittääkseen varmasti vatsaosaston vaikka nostaisi kädet ilmaan.

mitä on tapahtunut? minä? lihonnut? ei kai!?! toki tässä on kaksi raskautta takana, mutta ei se ole mikään selitys. voi sitä silti näyttää hyvältä eikä hiekalle rantautuneelta valkoiselta valaalta.

asiaan on kuitenkin nyt tulossa muutos: perustimme parin ystäväni kanssa fb-groupin läskit kaakkoon. Niin ja on turha etsiä sitä sieltä; ryhmä on salainen. hauskaa oli huomata, etten ole ainoa suklaa-addikti, jolle mässääminen on oikeasti ongelma. jostain syystä pienenemiseen tuli ihan uusi motivaatio. nyt on joku muukin tsemppaamassa kuin rysäkepiksi joskus nimetty 192/70 kokoinen muruni ;)

3 kommenttia:

ky kirjoitti...

se on muuten niin hyvin piilossa, että minäkään, siis ryhmään kuuluva, en sitä liittymisen jälkeen ole sen koommin löytänyt...heh....laitatko mulla Laura naamakirjassa ohjeet, miten sinne sivulle takaisin pääsen...
nm.tumpeloko?

Satu kirjoitti...

Mäkin tunnustan. Olin vielä häiden aikaan 16 kg pienempi ja hyväkuntoinen kuin mikä. Reilu neljä vuotta myöhemmin toivon, ettei vaan tule mitään juhlia, koska en mahdu yhteenkään vanhaan mekkooni.

Laura kirjoitti...

mulla on satuk myös hieman sama tilanne... siis nuiden juhlien suhteen. ensi kesänä ja sitä seuraavana muutamat häät, joissa en TODELLAKAAN halua näyttää vyöryvältä pallolta saatikka sitten rantautuneelta valaalta!