home sweet home


koti on maailman paras paikka. sen totesin taas ollessani poissa kotoa.

listaanpa asiat, miksi juuri nyt olen sitä mieltä:

- kotona saa olla ihan yksin (tai no, oman perheen kanssa)
- mun ei tarvitse kuunnella paasausta politiikasta tai siitä kuinka suomi on niin paska maa
- saan hoitaa lapsiani ilman, että mun tarvitsee perustella, miksi teen asioita niin kuin teen
- saan olla niin ekohippiluonarikristittyliberaali kuin haluan eikä tarvitse kuunnella muiden omasta mielestä dorkaa ja vanhan aikaista argumentointia maailman asioista
- saan itse tehdä ruokani ja syödä niin paljon kuin itse haluan ilman että koko ajan joku tyrkyttää lisää, pullaa tai kakkua
- minun ei tarvitse syödä pullaa koko ajan vain sen vuoksi, että se on kohteliasta
- saan keittää itse kahvini, joka maistuu hyvälle
- voin ajaa autolla juuri sinne, minne itse haluan eikä tarvitse istua aina takapenkillä vain, koska olen nainen
- saan katsoa televisiosta juuri niitä ohjelmia ja kuunnella radiosta niitä kanavia, joita itse haluan!

vähänkö olen angstinen.

mutta vähän positiivisina juttuina voisi vielä kirjoittaa, että saan leipoa ihanaista saaristolaislimppua!


edit. niin siis tuo ensimmäinen kuva ei ole meiltä kotoa!

2 kommenttia:

Heli kirjoitti...

kuulostaa mummolalta. :P

Laura kirjoitti...

jepjep.